Rólunk

Történetünk 2023 év elején kezdődött, amikor cégcsoportunk ügyfelei kifejezték igényüket, hogy minden pénztárgép és számlázási adatukat egy helyen szeretnék látni. A digitális világ felgyorsulásával, a NAV internetes kapcsolatot kötelezővé tett minden magyarországi pénztárgépre, ezzel lépést tartva, az igények alapján fejlesztői tudásunkat összegyúrva olyan szolgáltatást hoztunk létre, aminek segítségével vállalkozásod kiadásait optimalizálhatod.

Így mi gyorsan kihasználtuk ezt a lehetőséget, és az ügyfeleink igényeinek megfelelően kezdtük el fejleszteni a platformunkat. Vendéglátósként találkoztunk az igényekkel, könyvelőként felfigyeltünk az optimalizációs lehetőségekre, majd szoftverfejlesztőként megoldottuk azokat.

Célunk, hogy a vállalkozások könnyebben alkalmazkodjanak a változó környezethez, és biztosítsuk, hogy minden szükséges információ gyorsan elérhető legyen a döntéshozatal során. Az innováció és digitalizáció révén segítünk a vállalkozásoknak alkalmazkodni a változó környezethez, és biztosítani, hogy minden szükséges információ könnyen elérhető legyen a döntéshozatal folyamatában. Örülünk, hogy partnereinkkel együttműködve sikerült megoldani az igényeket, és továbbra is elkötelezettek vagyunk az ügyfelek segítése és a szolgáltatásunk folyamatos fejlesztése mellett.

Ajánlatot kérek